קופירייטר שיעזור לעסק שלך לצמוח

קופירייטר אסטרטגיה דיגיטלית קופירייטר שם לעסק

קופירייטר שיעזור לעסק שלך לצמוח

בממוצע, המוח שלנו קולט משהו כמו 5000 מסרים שונים מדי יום. זה המון. כדי לגרום ללקוח פוטנציאלי להעדיף דווקא את המוצר\שירות שלך המסר שלך צריך לעבור חתיכת ויה דה לה רוזה – לבלוט מעל שאר המותגים, להיות מובן על ידי הלקוח הפוטנציאלי, להתגבר על שאר המסרים ולגרום ללקוח להבין שהעסק שלך זה הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים. את המשימה הזו כדאי לך להפקיד בידי קופירייטר אסטרטגי. פרטים נוספים בהמשך המאמר.

קופירייטר טוב זה קופירייטר חושב

אני רוצה לנפץ לך מיתוס – אין סוג אחד של קופירייטר אלא יש מספר דגמים ואחד הדברים החשובים והמשפיעים ביותר על ההצלחה של הקמפיין הוא הסוג המתאים לך. ישנו קופירייטר קלאסי אשר גדל במשרדי פרסום אופליין ועשה בעיקר סרטים, פרינטים, שלטי חוצות ושו"ת. יש קופירייטר דיגיטל שעשה את אותו הדבר רק בגזרת האינטרנט וכתב סרטונים, באנרים, כתבות שיווקיות, מודעות פייסבוק ובניהם ויש קופירייטר אסטרטגי.

קופירייטר אסטרטגי הוא יצור מוזר, אחר ודי נודניק אני חייב להגיד. אבל נודניק טוב ואני מסביר. קופירייטר אסטרטגי הוא אחד שמטיל ספק לא בבריף או באסטרטג שכתב אותו, אלא במותג שלך. כן, חתיכת חצוף הקופי הזה אבל הוא הדבר הכי טוב שקרה לך כי אין לו פרות קדושות והוא יגרום לך להתפתל באי נוחות בכיסא עם שאלות שלא חשבת עליהן במקרה הטוב או שהדחקת אותן במקרה הפחות טוב.

מה זה קופירייטר אסטרטגי?

היתרון הכי חשוב של חד הקרן הזה טמון ביכולת שלו להבין את העסק שלך. ולא ברמה של למצוא למה הוא עדיף על פני המתחרים כמו שפלנר עושה, אלא להבין מהי החוויה הייחודית שהמותג שלך מביא לשולחן. וזה לא פשוט בכלל. זה הרבה מעבר מלצאת מהקופסה, זה להסתכל על הקופסה ולהחליט שהיא לא מתאימה וצריך אחרת. הוא יגרום לך לחשוב ולפקפק ולהתערער ולהתחבט ולהתעצבן ולרצות לזרוק אותו מכל המדרגות, אבל אם הוא יקבל את הבמה הוא יביא לך פנינים שיגרמו לטובי הפיראטים להחליף מקצוע.

דוגמה? דוגמה:

מקרה שקרה לי כשעבדתי במקאן אריקסון וקיבלתי בריף קשה מאוד לפיצוח – הענקת שם לקאנטרי קלאב בלי האפשרות להשתמש בלועזית כשהמילים קאנטרי וקלאב נכללות באיסור. לך תמתג קאנטרי קלאב בלי להגיד קאנטרי קלאב עכשיו. כתבתי כ-50 שמות שונים בעברית שמנסים לגרום לך להבין שמדובר בקאנטרי קלאב מבלי להגיד את זה ומה אגיד לך, הצלחה מסחררת לא הייתה שם. רוצה בונוס? לא היה בריף אסטרטגי ושלא נדבר על אסטרטגיה עיסקית. אבל המקום כבר נבנה ויאללה עיריית ראשון לציון רוצה לערוך השקה. כשכבר הייתי קרוב לסף ייאוש היא החליטה להגיע במלוא הדרה כמו אבירה על סוס הקריאייטיב, המושיעה, המשיחה הבלתי מעורערת של אנשי השיווק והפרסום – התובנה. אבל רגע, נראה לך שאחרי שעבדתי כל כך קשה פשוט אגיש לך אותה ככה? אני מזמין אותך לקחת 5 דקות ולחשוב על עוד שפה שתקינה בעברית, אבל היא לא עברית (ולא, ארמית ערבית ושו"ת הן שפות בפניי עצמן).

.

.

.

.

.

אחרי שהקדשת זמן ומחשבה, הנה התובנה מגיעה במחיאות כפיים: מספרים! נכון כיף איתי במסיבות!? אני מאוד גאה בפרויקט הזה כי כשהגיתי את השם אפילו אני לא הבנתי עד הסוף מה עשיתי כאן. המתחרים של הקאנטרי קלאב הזה היו מכון כושר לצעירים אמידים ויפים מצד אחד ורשת הקאנטרי שפונה למשפחות מהצד השני והקאנטרי החדש תקוע במקום מעולה בדיוק באמצע, להזכירך, בלי אסטרטגיה עסקית שתבדל אותו מהמתחרים.

טוב מה הפתרון??
קראתי לקאנטרי קלאב הזה 360. למה 360? כי הקאנטרי הזה לא מוכר מנויים אלא פתרונות כושר 360 – חבילות כושר מותאמות אישית לצרכי המתאמנים! מה שעזר לבדל את חדר הכושר (והיום רשת) מהמתחרים מחד ולהעניק אופי ייחודי ומקצועי יותר מאידך.

לסיכום

קופירייטר אסטרטגי איכותי ומקצועי יעניק לך הרבה יותר משורות מצחיקות או מגניבות אלא יספק לך מעטפת שיווקית מלאה שתעזור לך לעסק שלך לצמוח בכיוון הנכון!

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר כבר עכשיו כדי שאוכל לעזור גם לעסק שלך להגיע ליעדים השיווקיים שלו בדרך החכמה, היעילה והמהירה ביותר! לפרטים נוספים >> יצירת קשר